W przypadku zgubienia Karty należy jak najszybciej zablokować kartę w aplikacji lub przez stronę https://kartamieszkanca.ustron.pl/. Utratę Karty można także zgłosić w Urzędzie Miasta Ustroń. Duplikat Karty można otrzymać po złożeniu stosownego wniosku. Koszt duplikatu wynosi 20 zł. Można również zrezygnować z posiadania fizycznej wersji Karty i używać jedynie aplikacji.
Pakiet Mieszkańca jest podstawowym pakietem, którego aktywacja jest niezbędna do korzystania z Ustrońskiej Karty Mieszkańca. Pakiet Mieszkańca stanowi zbiór wszystkich zniżek dostępnych dla Użytkowników Ustrońskiej Karty Mieszkańca.
Ustrońska Karta Mieszkańca, zarówno w formie plastikowej karty, jak i aplikacji mobilnej, jest jedynie identyfikatorem. Aby móc korzystać z karty, niezbędne jest aktywowanie Pakietu Mieszkańca. Pakiet Mieszkańca jest więc zbiorem wszystkich zniżek, z których mogą korzystać użytkownicy, natomiast Ustrońska Karta Mieszkańca jest nośnikiem umożliwiającym skorzystanie z nich.
Możesz zdecydować, czy chcesz używać tylko fizycznej karty, tylko aplikacji, czy obu naraz. Tradycyjna wersja karty nie jest konieczna do korzystania z ofert Partnerów, wystarczy aplikacja na telefon.
Rozpatrywanie wniosku może trwać do 14 dni roboczych.
Każda Karta, zarówno w wersji plastikowej, jak i aplikacja mobilna posiada indywidualny kod kreskowy i kod QR, który wystarczy udostępnić do zeskanowania przy korzystaniu z oferty Partnera.

Potrzebujesz pomocy?



+48 33 85 79 300
pon.- pt. :7:30-15:30